Mikä tukihenkilön loppupalaute on ja milloin saan sen tukihenkilöltä / ohjaajalta?

Kun olet käynyt Opiskelijan Kompassi -ohjelman läpi, tehnyt tehtävät ja osallistunut lopputapaamiseen tukihenkilö tulee laatimaan sinulle loppupalautteen edistymisestäsi ohjelman aikana. Loppupalautteen laatimisessa tukihenkilösi tulee huomioimaan tapaamisissa käymiänne keskusteluja, vastauksesi hyvinvointia kartoittaneisiin kyselylomakkeisiin ennen ja jälkeen ohjelman, sekä vastauksesi tehtäviin ja viikkopäiväkirjaan.

Loppupalautteessa tulet saamaan tietoa mahdollisesta muutoksesta mm. psykologisessa joustavuudessa, psykologisessa emotionaalisessa ja sosisaalisessa hyvionvoinnissa, sekä tietoisuustaidoissa. Sen lisäksi tulet saamaan ehdotuksia ja suosituksia taitojen, joita olet päässyt harjoittelemaan OK-ohjelman aikana, edistämiseen jatkossa.

Tukihenkilön antaman loppupalautteen tulet saamaan 1-4 viikon kuluttua tukiohjelman päättymisestä. Tukihenkilö ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse, kun loppupalaute on valmis.

Huomioithan että laadimme loppupalautteen vain, jos olet käynyt läpi vähintään 80% Opiskelijan Kompassi -ohjelmasta ja vastannut hyvinvointiasi kartoittaviin kyselylomakkeisiin.